štvrtok 2. júna 2011

nepokojný muž (h. mankell)

kúpila som si ju včera, čakala na mňa v malom kníhkupectve, do ktorého som neplánovane vošla. a dobre som urobila.

našla som opäť napínavú severskú detektívku, ktorá spĺňa moje predstavy. je pútavo napísaná, odohráva sa na miestach, kde som nikdy nebola, kde na mňa nečíhajú klišé amerických detektívok, v južnom švédsku. príbeh postupne plynie, ale nenudí, vraha ani len netušíte do posledného okamihu. aj keď je podstatou príbehu špionážna zápletka, nejde o žiadneho jamesa bonda. 

k mojim obľúbeným hrdinom pribudol nový s menom kurt wallander. len škoda, že práve v tomto príbehu jeho osud končí. budem musieť pohľadať aj tie ostatné

www.marencin.sk


Odporúčanie: jednoducho dobrá európska detektívka

nepokojný muž, henning mankell, marenčin pt, 2010, 477 s.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára