streda 8. júna 2011

guernseyská literárna a koláčová spoločnosť (m.a. shafferová, a. barrowsová)

pravdu povediac, najprv som sa k tejto knihe správala macošsky. odsúdila som ju hneď na začiatku. doniesol ju môj drahý muž zo sobotného nákupu, na prebale napísané bestseller (tu som vždy opatrná) a keď som zistila, že je to román písaný formou listov..... čestne priznávam, nakoniec som ju s radosťou adoptovala :)

celý príbeh sa odohráva v dvoch rovinách- po II. svetovej vojne mladá novinárka skúma osudy obyvateľov malého anglického ostrova počas vojny. je to taký milý príbeh ľudí, ktorých spojilo utrpenie, priateľstvo, zvedavosť a láska. napriek listovej forme je písaný pútavo a  číta sa veľmi ľahko. taký anglický :)


 www.martinu.sk


odporúčanie: ak sa vám páčili hľadači mušlí rosamunde pilcherovej, nesklamete sa :)


guernseyská literárna a koláčová spoločnosť, marry ann shafferová, annie barrowsová, tatran, 2009

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára