sobota 25. júna 2011

další báječný rok (m. viewegh)

priznám sa hneď na začiatku, že predposledný vieweghov denník som nečítala, takže som čakala niečo ako báječné roky pod psa a báječné roky s klausem. ale bolo to iné.

kniha je vlastne denníkom od januára do decembra, samozrejme mierne upraveným :) keďže autor žije v čechách a nie v papui novej guinei s domorodcami, je to mierna nuda :) ako deň väčšiny bežných ľudí. ale pre mňa osobne sa tu vyskytli zaujímavé momenty. nahliadla som do bežného dňa spisovateľa v období, keď písal biomanželku. netušila som, že chodí na čítania a besedy so žiakmi, čo ma teda potešilo. netušila som, že tak ako ja nemá rád coelha (osobne ho pokladám za preceňovaného a prvoplánového, škoda času a  peňazí). netušila som, že človek dokáže toľko chlastať a udržať si aké také zdravie :D takže v konečnom dôsledku milá knižka.

www.martinus.sk


odporúčanie: ak vás naozaj nezaujíma osobný život a názory michala viewegha, nekupujte, inak len budete šomrať po fórach. ale vieweghofil neoľutuje. taká cesta do hlubin vieweghovej duše.


další báječný rok, michal viewegh, druhé město, 2011

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára