štvrtok 2. júna 2011

deväť drakov (m.connelly)

priznám sa, dlho som chodila ako mačka okolo horúcej kaše. viem, že connelly je vyhľadávaný autor, no chcela som, aby mi ten náš "prvý krát" niekto odobril. paradoxne to bola sestrička môjho gynekológa, ktorá ho cez pauzu čítala a povedala, že tento môže byť :) tak voľba padla na deväť drakov.

bolo to tak americky rýchle. mierne nudné. vraha som tušila od začiatku. dej sa síce zauzlil cestovaním cez svetadiely, neočakávaným úmrtím a zapletením sa do úplne iného problému, ale.... mala som pocit, že sledujem 45 minutovú detektívku typu vtierka castle (možno preto, že connelly ais v 2 dieloch mihol).

netvrdím, že je to slabé. len ja mám radšej napínavejšie knihy. možno len bola chyba, že som deväť drakov čítala hneď po theorinovi. alw nie je to kniha, ku ktorej by som sa vrátila a tým pádom nemusí byť v mojej knižnici.

www.martinus.sk

odporúčanie: ok, dám mu ešte jeden pokus a potom vám poviem


deväť drakov, michael connelly, slovart, 2010. s. 333

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára