streda 25. mája 2011

anna gavalda

martinus.sk

tak tento psík na mňa hľadel z výkladov veľmi dlho, kým som sa k nemu odhodlala. a veru, neoľutovala som. 
anna gavalda je francúzskou spisovateľkou, ktorá do obývačky prinesie vôňu paríža. príjemými poviedkami a  novelami opantá srdce ženy, úplne nenápadne. v jej dielach to nie je len romantika, ale aj kúsok hľadania, ľudskej krutosti, a veľa človečiny. pri čítaní vás odvedie do kaviarní, obývačiek, na francúzsky zámoček na vidieku, či do kravskej maštale. vďaka tomuto nenásilnému, ale silnému čaru patrí k mojim najobľúbenejším autorom.

 martinus.sk
martinus.sk

Odporúčanie: taká človečina k nedelej chvíľke pohody

chcel by som, aby ma niekto niekde čakal, sofa 2003
miloval som ju, sofa, 2003
pár gramov pohody, slovart, 2010

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára