streda 4. mája 2011

moje najlepšie kuchárky

Keď sa povie varenie, chytá ma odjakživa tulenia choroba. nikdy mi nešlo a ani ma nebavilo. dostala som sa však do situácie, kedy už variť naozaj musím, veď nenechám vlastné dieťa umrieť hladom. a keď nie je drahá mamička na telefóne, pomáhajú mi dva poklady:

kuchařka pro dceru od jany zatloukalovej (vyšla už v 3. vydaní) a veľká domáca kuchárka (2. vydanie). nie sú to knihy typu jamie olivier, ani zložité recepty hodné routu v buckinghamskom paláci. sú to klasické domáce recepty na každú príležitosť. od hovädzieho vývaru, cez segedínsky guláš po palacinky. nemusím sa hanbiť keď neviem, ako sa varí poctivá fazuľová polievka, jednoducho nahliadnem do knižky. alebo rozmýšlate, ako sa vlastne pripravuje prvý príkrm pre dieťa? janka poradí :)


zdroj:martinus.sk


Odporúčanie:patria do každej kuchyne :) od jany zatloukalovej odporúčam aj vánoční kuchařku pro dceru

jana florentýnová zatloukalová: kuchařka pro dceru, smart press 2011
ladislav nodl a kol: velká domáca kuchárka, slovart 2010

1 komentár:

  1. kucharka pre dceru vyzera super .. poviem mamicke ze na den matiek by mi mohla kupit (kedze den dcer este nie je :D)

    OdpovedaťOdstrániť