piatok 10. februára 2012

púštny kvet ( w.dirierová, c.millerová)

keď prichádzala táto kniha na slovenský trh, pozerala na mňa asi aj z chladničky. to promo bolo obrovské.    a mne taktéto veľké haló vždy "smrdí"

príbeh sám o sebe je zaujímavý, pre európana miestami až nepochopiteľný a fascinujúci, tým skôr, že je skutočný. ale mne v ňom niečo chýbalo. až tak, že sa mi nepáčil a bola som sklamaná.
neviem, či sa napätie stratilo prekladom, alebo kniha bola už pôvodne napísaná takým "suchým" štýlom. celé mi to prišlo ako výpoveď ženy na polícii. holé vety bez emócií a šťavy. škoda. zas jedna z kníh, ktorá u mňa stroskotala na štylistike.


www.martinus.sk



odporúčanie: ja by som ju nekúpila. stačí si len požičať.

púštny kvet, waris dirieová, cathleen millerová, ikar, 2010

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára