piatok 10. februára 2012

priateľ do dažďa (d.glattauer)

už dávno som nečítala tak krásny román. a zastihol ma v takej nečakanej chvíli, že som sa v ňom  úplne videla :)

vzťah dvoch ľudí opačného pohlavia nemusí byť fyzický, aby dokázal byť inšpirujúci, erotický, plný očakávania, vášne, žiarlivosti, nenaplnej túžby. virtuálny. reálny. nech zdvihne ruku ten, kto takýto vzťah ešte nemal.

celá kniha je o ňom, zachytáva rok emailovej korešpondencie medzi emmi a leom, dvoma ľuďmi, čo sa zoznámia náhodou. čakáte, kedy sa stretnú, kedy sa pobozkajú, kedy sa budú milovať, kedy do frasa budú konečne spolu.


 www.martinus.sk


Odporúčanie: netradičný, moderný ľúbostný román. tak neskutočne skutočný. teším sa na pokračovanie :)

priateľ do dažďa, daniel glattauer, tatran, 2010

2 komentáre:

  1. dokonala kniha ! a mne sa pacil aj ten druhy diel.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. na ten som v poradovniku :D este stastie, ze ti moji studenti obcas aj citaju :D

    OdpovedaťOdstrániť