pondelok 13. februára 2012

jeden deň (d. nicholls)

dnes prezrádzam dej a používam expresívne výrazy. vopred sa ospravedlňujem.

neviem, tešila som sa na ňu. skutočne. a rozčúlila ma. neskutočne.
romány o vzťahu, ktorý sa vyvýja niekoľko rokov nie sú nič nové pod slnkom. dvaja sa spoznajú ešte kdesi v detstve, v tomto prípade na výške, a spolu prežívajú svoje osudy. raz majú k sebe bližšie, inokedy ďalej. a nakoniec sa aj tak dajú dokopy.
doteraz klasický román, miestami nudný, nezáživný, opakujúci sa. ale stále som čakala, kedy už....

a potom to prišlo. em a dex vytvorili pár. a ON ju nechal umrieť. v dnešnej cynickej dobe vôbec nepotrebujem patetický román ruského romantizmu.  nech si trhne nohou, chlap s komplexami, čo nedokáže stráviť silu ženskej osobnosti.
v skutočnosti? emma nevedela otehotnieť, bola by frustrovaná, dex by si našiel milenku a rozviedli by sa. smutné? tragické? realita. oveľa skutočnejšia a prijateľnejšia ako smrteľný pád z bicykla. viem, že život vie byť sviňa. a videla som toho teda veľa. ale  prečítať zlátaninu lekárov a love story od segala, s mestom anjelov... no zabitá sobota.


www.martinus.sk


Odporúčanie: choďte na to radšej do kina. anne hatteway bude určite kúzelná. ako vždy

jeden deň, david nicholls, ikar, 2011

3 komentáre:

  1. Práve dnes ráno som sa rozhodovala, či si mám zaobstarať film alebo radšej prečítať knihu. Niekde na nete som našla informáciu, že kniha je oveľa lepšia, ale teraz neviem... A že je život sviňa si môžeš prečítať v rovnomennej knihe. Ak budeš mať záujem, nájdeš u mňa na blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. kurnik, musela si prezradit koniec?:-D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nezvyknem, ale tentokrat som bola tak znicena z toho konca, ze to inak neslo....

    OdpovedaťOdstrániť