streda 1. februára 2012

Dexter (j. lindsay)

dexter. môj obľúbený masový vrah. dokonalá vražda, zahladenie stôp, zbavenie sa mŕtvoly a nikto nič netuší. prečo mŕtvola nikomu nechýba? pretože je to vždy deviant, ktorý sa nedá napraviť a zákon je na neho krátky.

dextera jednoducho musíte mať radi. sympatický, netradičný krvavý vrah, ktorý len spoznáva svoje ľudské city a potreby. upozorňujem však, že seriál a kniha sa líšia. veľmi. a to ma baví. oboje je vydarené, plné napätia, až na.....

až na delikátneho dextera (posledný diel). autor nejako podľahol módnemu trendu a dotiahol do skvelej detektívky upírov. dej sa tak stal ľahko čitateľným, vypísaným, až otrepaným. nevravím, že kniha je zlá. je napínavá, dobre štylisticky napísaná. len ma sklamala obsahom a ja, ako "upírí" odborník som zistila o čo pôjde už na prvých stranách. škoda.

www.martinus.sk


odporúčanie: milovníkom napätia a seriálu dexter :)

drasticky děsivý dexter, jeff lindsay, BB/art, 207
drasticky dojmený dexter, jeff lindsay, BB/art, 2007
dexter v temnotách, jeff lindsay, BB/art, 2010
dexter v hlavní roli, jeff lindsay, BB/art, 2009
delikátní dexter, jeff lindsay, BB/art, 2011





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára