nedeľa 23. mája 2010

kradneme si sny?

každý z nás má sny resp. túžby. väčšinu z nich máme veľmi podobnú, ako mať dobrý job, milujúceho partnera, šikovné deti, svokru bývajúcu veľmi ďaleko....toto ale kradnutie snov nie je (pokiaľ nechcete za milujúceho partnera muža svojej najlepšej kamarátky). mám na mysli také malé túžby, sníčky, ktoré si postupne plníme. ako krásny balkón, s ktorým sa človek piple niekoľko rokov, aby vyzeral podľa jeho predstáv a potom príde suseda, obkuká a spraví si taký istý. alebo si vytunujete auto, pomaličky, po troške a kamoš si spraví rovnaké za pár týždňov, lebo vďaka vám už vie ako na to....

ja som takto "ukradla" zatiaľ dva sny.


milujem knihy a raz som u človeka v telke uvidela zbierku kingových kníh. krásne, v polici, jedna vedľa druhej. a vtedy mi to došlo. AJ JA CHCEM! začala som najprv jane austinovou, ale vzhľadom na to, že napísala len pár románov to ťažké nebolo. a vďaka môjmu mužovi (a milankovi) prišiel na rad stephen king. ešte nie je kompletný a asi to istý čas potrvá,ale je ho dosť :)


druhý sen ma chytil minulý týždeň. vracali sme sa z ihriska a ja som uvidela jednu zimnú záhradu (rada sa pozerám ľuďom do okien). a v tej záhrade viseli zo stropu zvončeky. veľa zvončekov, zvoncov, zvonov. kovových, keramických, farebných, aj obyčajných. a odvtedy AJ JA CHCEM! vlastne dva mám. prvé zvončeky na šnúrke som dostala ako vianočný darček od marcela, môjho prvého chlapa. pár rokov viseli na intráku rovno vo dverách a zavadzali každej návšteve. druhý zvonček som dostala od otca mojej bývalej žiačky. chodil ku mne po pedagogické rady (aha, musím sa jej spýtať, či konečne dostala toho škrečka). som avizovala drahej sis, čo očakávam k narodeninám :) už teraz ich vidím, ako visia na našom balkóne a jemne cinkajú vo vánku....a keď mi pôjdu na nervy, zavriem im balkón a vánok nebude :D


asi je ešte veľa snov, ktoré takto iným ukradnem....alebo sa to volá inšpirácia?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára