sobota 25. augusta 2012

lampa (d. lawrensonová)

neviem, ako o nej začať niečo písať. skutočne. zo začiatku mi prišla ako mierny plagiát rebeky od daphne du maurier. potom sa mi zdalo priveľa opisov, až som skutočne cítila levanduľu. a potom...
potom som si povedala, že na leto a oddych celkom dobrá knižka.

tých opisov je na môj vkus priveľa, ale prenesú vás do provensálska na dlhý čas. podobnosť s rebekou tak určitá je, ale na napínavosti jej to nič neuberá.
možno je dej trochu kompikovanejší, kým si naň čitateľ zvykne, lebo sa odohráva v dvoch líniách, ale potom sa už číta dobre.
možno je trochu sladký, ale očakávala som to, tak mi to neprekážalo.
možno vám budú vadiť mŕtvoly, ale bez nich by to nešlo :)

www.martinus.sk


odporúčanie: keď sa vám páčila rebeka, táto kniha by nemala sklamať

lampa, deborah lawrensonová, fortuna libri, 2012

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára