sobota 25. augusta 2012

kožené srdce (d.dán)

na dominika dána dopustiť nedám. hlavne preto, lebo jeho príbehy často vychádzajú z reálnych prípadov, čo ich robí príťažlivejšími, desivejšími a skutočnými. len tentokrát si nie som istá.

partia vyšetrovateľov sa nemení, príbeh je však osobnejší, lebo sa dotýka jedného z nich. teda jedna dejová línia. tá sa však uberá tak (pre mňa) divným smerom, až som nadobudla pocit, že autor mieni písať historické fikcie. ale čo už, aj on má právo raz za čas na poriadny úlet (ako s pokladom templárov).
druhá línia je však reálnejšia, krutejšia, smutnejšia. tak ako vždy. ale stále sa ju oplatí prečítať :)

a aby som nezabudla. sklamala ma obálka. doteraz sa vyznačovala jemnou eleganciou, stala sa akousi značkou, symbolom, ale táto nová...

www.martinus.sk


odporúčaanie: dominik dán- ako vždy :)

kožené srdce, dominik dán, slovart, 2012

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára