sobota 5. novembra 2011

zmluva podľa paganiniho ( l. kepler)

prvý krát som ju čítala na zastávke mhd, kde bol úryvok knihy ako súčasť kampane. dlho som nad ňou rozmýšľala, ale odrádzal ma fakt, že autora ( autorov) označili titulom- nový stieg larsson. a toto ja strašne neznášam.

ale ako vždy, pribudla do knižnice. klasická severská detektívka, v ktorej sa vyšetruje séria vrážd a nič nie je tak, ako sa zdá.
časť knihy sa mi páčila, autori majú talent, dokážu vyvolať napätie a udržať čitateľa v strehu. dej sa primerane zauzľuje, je krutý, miestami surový. taký akurát.  len tá celá téma v pozadí sa mi zdala otrepaná, povedomá. nie, pre mňa nie sú novým larssonom. ale dám šancu aj hypnotizérovi.

www.martinus.sk


odporúčanie: dobrý príbeh, určite stojí za prečítanie


zmluva podľa paganiniho, lars kepler, ikar, 2011

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára