sobota 5. novembra 2011

Nie na ústa (maxim.e.matkin)


Po poslednej matkinovej knihe Aj aj teba, ktorú čitatelia prijali dosť rozpačito, sľúbil vydavateľ veľmi rýchlo knihu novú, klasicky matkinovskú. Cynickú. Sarkastickú. Humornú. Dojemnú. O láske, sexe, hľadaní a pravde.
Aj je. O sexe. Cynická. O mierne depresívnom mužovi, čo stále hľadá. Len akosi neviem čo. V tichosti, ale aj veľmi nahlas ma presviedča, že všetko je len o sexe. A o tom, ako správne zvoliť slová, aby sme sa k sexu dostali.
Vôbec som sa nezasmiala. Vôbec som nenašla vetu, či myšlienku, ktorá by mi ostala hučať v hlave a posúvala by som ju ďalej. Asi starnem. Asi som príliš dlho šťastná. Asi neviem, ako funguje dnešný svet. Asi mi viac sadla tá predchádzajúca. O manželstve.
Akoby svet už na obyčajnú lásku neveril. Jedinú lásku, ktorú som v knihe našla je láska rodičovská, dcérska, synovská. Tá je pevná. Všetko prekonávajúca. Povznášajúca. Zachraňujúca. Odpúšťajúca.



Odporúčanie: napriek mojej negatívnej kritike si ju prečítajte. Možno nájdete niečo pozitívne :)


www.martinus.sk

maxim.e.matkin: nie na ústa, slovart, 2011

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára