sobota 5. novembra 2011

Sama mama (timea keresztényiová)


Dala som „evitovkám“ druhú šancu po nevydarenom spoločnom začiatku. A tentokrát som siahla dobre.
Sama mama je príbeh „osamelej matky“. Aj keď, povedzme si pravdu, nie je osamelá. Má fantastickú malú dcéru, ochotné priateľky, skvelú maminu. Len chlap jej chýba.

Príbeh zo života. Taký skutočný. Hmatateľný.  Aj keď nie som slobodná mamina, pocity mamín vychovávajúcich dieťa sú si veľmi podobné. Aj žena v manželstve občas túži po vášni, aká vie byť len na začiatku vzťahu. Alebo len o tom, aby mala niekoho pri sebe, keď je dieťa choré.

Pri tejto knižke ma mrzelo, keď skončila. Ale mrzelo ma aj, keď som musela čítanie prerušiť. Vyslovene som sa tešila na každú voľnú chvíľku.  Tak príjemne hladila po duši.

Odporúčanie: fakt dobre napísaná knižka. Niekým, kto sa vo svojej spisovateľskej práci vyzná J




timea keresztényiová : sama mama, evitapress, 2010

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára