streda 20. apríla 2011

Príbeh Edgara Sawtella (David Wroblewski)

"Príbeh edgara sawtella som si bezvýhradne zamiloval"  povedal stephen king podľa prebalu na knižke.  A ja som si povedala: áno, toto musím mať.
Ak od tejto knihy čakáte niečo hororovo napínavé, mýlite sa. Je to príbeh o chlapcovi a jeho rodine, ktorá sa živí výcvikom psov a ich krížením. Ak vám neprekážajú state o genetike a krížení, pustite sa do čítania a nebudete sklamaní.
Ak vás takéto veci odrádzajú a vy knihu v kníhkupectve vrátite späť do poličky, robíte chybu. Pripravujete sa o krásny,  lyrický príbeh, ktorý vás zavedie na americký vidiek, do sveta hluchého chlapca a jeho psov. Pripravíte sa o príťažlivý hamletovský príbeh, ktorý je podľa mňa lepší ako samotný hamlet. Pripravíte sa o dobrodružstvo a nového mladého priateľa.

Odporúčanie: Edgar sawtell má právom miesto v mojej knižnici a tie (pre mňa nezaujímavé) state sa stále dajú preskočiť :)


Príbeh Edgar Sawtella, David Wroblewski, Tataran 2010, 460s.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára