piatok 12. októbra 2012

vianočný zoznam

ja viem, že do vianoc chýbajú ešte dva mesiace. ale zoznam sa mi už plní....chudák ježiško. dúfam, že inšpirujem aj toho vášho :)

maxim e. matkin- žiadne prudké pohyby- teším, teším. som zvedavá, kam sa matkin posunie tentokrát.

slovart, 15.12.2012

dominik dán- uzol- prvý prípad richarda krausa :)

slovart, 15.12.2012

stephen king- dlouhý pochod- nevyzerá to na horor, skôr psychologickú hru plnú napätia


pavel dobrovský-BETA, 2012

christina larsson- neunikneš- prvé dve knižky si ma získali, tretia dúfam nesklame


motto, 2012

michal viewegh- mráz přichází z hradu- voľné pokračovanie knihy mafie v praze prináša netradičný pohľad na českú politickú scénu. čítať sa ju chystajú aj tí, čo po vieweghovi zväčša nesiahajú


druhé město, 2012

john sandford- pravidla oběti/oběť ve stínu/oči oběti- vôbec netuším aké to bude. máme jednu jeho knihu doma v angličtine. prečítala som prvé dve strany a bolo to jasné- musím mať v "čitateľnom" jazyku, lebo to vyzerá dobre. a autor píše veeeeľa, dám vám vedieť :)

BB/art, 2010

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára