piatok 12. októbra 2012

Čo koho do toho (e. rúčková)

zaujímavá knižka. príbeh samotný bol veľmi príjemný. taký ružový. 
páčil sa mi, lebo bol konečne z domáceho prostredia, ktoré človek pozná. nebol presladený. nebol úplne krutý. bol reálny a bol o láske. taký rómeo a júlia z liptova. niektoré veci mi síce prišli ako úplné sci-fi, ale nejako mi to neprekážalo. ja osobne som sa vrátila do svojich gymnaziálnych čias :) 

jedna moja študentka povedala: aj ja by som chcela byt raz tak zamilovaná :) a tým sa vlastne autorke zámer podaril. dokázala vyvolať cit. túžbu. donútila zamyslieť sa. také by mali byť príbehy. kde ten pocit z nich aj po prečítaní ostáva. 


www.martinus.sk

odporúčanie: pre dcéry a ich maminy v ktoromkoľvek veku :)


čo koho do toho, enja rúčková, motýľ, 2012 (len meno autorky je také dosť nevšedné :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára