sobota 7. apríla 2012

s nejčistšími úmysly (s.hillová)

len ja si dokážem kúpiť ako prvú v poradí druhú knihu trilógie, kde sa aj tak nedozviem, kto je vrah. a teraz už dva týždne nedočkavo čakám, kým mi dodajú ostatné dve...

ale aj tak sa mi to oplatilo. našla som detektívku, ktorá tentokrát nie je škandinávska a je výborná. klasicky anglická.
okrem vyšetrovania záhadného zmiznutia malého chlapca sa dej dostáva aj do súkromia hlavného vyšetrovateľa a zaoberá sa zložitými rodinnými vzťahmi. nezľaknite sa, žiadna nudná rodinná záležitosť. skôr veľmi citlivá a rozporuplná. sama som veľmi zvedavá, ako sa to celé rozpletie. len odporúčam  skutočne začať prvým dielom, nech dojem nestratí na kvalite, a zožeňte si hneď všetky tri diely, tým druhým sa to nekončí...

www.martinus.sk

odporúčanie: milovníkom klasickej anglickej detektívky

dobrý motiv pro vraždu, susann hillová, mladá fronta, 2008
s nejčistšími úmysly, susan hillová, mladá fronta, 2009
temné mraky, susan hillová, mladá fronta, 2010

1 komentár:

  1. ja len dodám, že som prečítala už zvyšné dve a sú skutočne očarujúce :)

    OdpovedaťOdstrániť