piatok 6. januára 2012

Tri (j. štrasser)

ako prvé som čítala rozhovory so zdenou studenkovou a aj keď nepociťujem práve sympatie k tejto pani herečke, kniha sa mi páčila. tak som ježiška poprosila o ďalšiu.

TRI. tri mladé ženy. každá je iná. adela s petrou na mňa vyskakujú pomaly aj z chladničky, andrea je trochu tajomnejšia. ešte nemajú ani 40, ledva 35, pomyslíte si, čo môžu tieto "žabky" svetu povedať?
práve na to som bola zvedavá. aké sú naozaj, čo si myslia, ako vyrastali, prečo sú tak úspešné. otázky, ktoré by som im položila kdesi na káve, keby sme sa poznali, no ján štrasser to spravil za mňa :)


www.martinus.sk

odporúčanie: nie je to možno kniha a osôbky, po ktorých prahnete, ale kľudne si ju požičajte, dobre sa číta :)

tri (banášová, kučerová, polnišová), ján štrasser, forza music, 2011

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára